štvrtok , júl 19 2018
Domov / Kinopremiéry / Bella a Sebastián 3: Navždy priateľmi – Príbeh o priateľstve medzi chlapcom a psom (RECENZIA)
Bella a Sebastián 3: Navždy priateľmi

Bella a Sebastián 3: Navždy priateľmi – Príbeh o priateľstve medzi chlapcom a psom (RECENZIA)

Záverečná časť trilógie o priateľstve medzi Sebastiánom a Bellou prináša množstvo nečakaných zvratov a prekvapení. Od posledného dobrodružstva medzi Bellou a Sebastiánom prešli už dva roky. Sebastián je už veľký chlapec, ktorý sa dokáže postarať sám o seba a Bella sa stala mamou troch šteniatok. PierreAngelina budú mať čoskoro svadbu a plánujú spoločnú budúcnosť, niekde inde, mimo hôr. Sebastián to však odmieta, pretože je v horách spokojný, má tam priateľov a hlavne Bellu. Situácia sa ešte viac skomplikuje keď do hôr nečakane zavíta Joseph, bývalý majiteľ Belly, ktorý je pevne rozhodnutý získať ju spať. Sebastián si uvedomuje, že Joseph je zlý muž, ktorý pre Bellu a šteniatka predstavuje nebezpečenstvo a rozhodne sa urobiť všetko preto, aby ich ochránil.

Bella a Sebastián 3: Navždy priateľmi

Bella a Sebastián 3: Navždy priateľmi je rodinný, dobrodružný film pre deti a dospelých, ktorý je plný emócií, dobrodružstva a nečakaných situácií. Príbeh je prevažne založený na priateľstve medzi človekom a psom. Ide o priateľstvo, ktoré je vzácne a nerozlučné. Film sa snaží ukázať deťom aj dospelým, že priateľstvo je v živote to najdôležitejšie. Ak totiž máte priateľa, človeka (alebo psa), na ktorého sa môžete v živote spoľahnúť žijete šťastný život. Atmosféra filmu pôsobí po celý čas dobrodružne. Sneh, hory, búrka a zlý muž stoja Sebastiánovi v ceste, no ten sa aj napriek tomu nevzdáva a snaží sa Bellu a jej šteniatka ochrániť. Samozrejme, že pre dospelého diváka môžu niektoré scény vo filme pôsobiť nudne, či naopak veľmi okato, no deti film vnímajú celkom inak. Pre ne je najdôležitejšie priateľstvo medzi Bellou a Sebastiánom. Sebastián predstavuje hlavnú postavu, z ktorou sa deti dokážu stotožniť. Jeho hlavnou motiváciou je záchrana Belly a šteniatok. Nerozmýšľa ako jeho dedko, ktorý sa snaží s Josephom vyjednávať. On totiž na rozdiel od svojho dedka vie, že Joseph sa nevzdá a za každú cenu sa bude snažiť získať Bellu pre seba. Preto sa rozhodne, že spolu s Bellou a šteniatkami utečú do hôr.

Bella a Sebastián 3: Navždy priateľmi Bella a Sebastián 3: Navždy priateľmi

Postavu odvážneho Sebastiána stvárnil Félix Bossuet. Félix je na svoj vek (13) mimoriadne nadaný mladý herec. Sebastiánovho dedka si zahral Tchéky Karyo , ktorý vo filme predviedol fantastický výkon. Bola z neho cítiť skutočná beznádej starca, ktorý nebol schopný pomôcť svojmu vnukovi v boji proti silnému a krutému mužovi. Josepha vo filme stvárnil Clovis Cornillac, ktorý zároveň film aj režíroval. Postava hlavného zloducha mu neskutočne sedela a môžeme s istotou povedať, že nie sme jediní kto si to všimol. Clovis predviedol neuveriteľný výkon. Bol skutočne natoľko presvedčivý, že v divákoch vzbudzoval odpor. Bol doslova stelesnením všetkého zla. Jeho krutú povahu ešte väčšmi umocňoval temný klobúk a kabát a taktiež ozrutné auto, ktorým sa premával po horách.

Bella a Sebastián 3: Navždy priateľmi

Režisérom filmu Bella a Sebastián 3: Navždy priateľmi je Clovis Cornillac. Trilógia bola nakrútená podľa rovnomennej knihy od francúzskej spisovateľky Cécile Aubry z roku 1965. Vo filme účinkovali: Clovis Cornillac, Anne Benoît, Félix Bossuet, Tchéky Karyo, André Penvern, Thierry Neuvic, Margaux Châtelier a ďalší.

Záverečná časť trilógie o priateľstve medzi Sebastiánom a Bellou prináša jedinečný príbeh o tom, ako priateľstvo dokáže premôcť zlo, aj napriek tomu, že zlo je oveľa väčšie. V živote je totiž najdôležitejšie mať rodinu a priateľov, ktorí pri vás stoja aj v tých najťažších chvíľach, a na ktorých sa vždy môžete spoľahnúť. Ide o rodinný, dobrodružný film pre deti a dospelých, ktorý je plný emócií, dobrodružstva a nečakaných situácií. A čo je najdôležitejšie film ukazuje deťom, že pes je ich priateľ a treba sa k nemu správať slušne a dobre, pretože len tak sa aj on bude správať k nim. Za veľké plus môžeme jednoznačne považovať krásne prostredie hôr, v ktorých sa film nakrúcal, ako aj hudbu od Armanda Amara, ktorá bola jednoducho nádherná. Ak patríte k tým, ktorí obľubujú rodinné dobrodružné príbehy, film Bella a Sebastián 3 je pre vás tou správnou voľbou a určite si ho nenechajte ujsť. Od nás dostáva film Bella a Sebastián 3: Navždy priateľmi hodnotenie 6,8/10.

IMDb - 63%
Logout.sk - 68%

66%